You can feel anything

Bestämde mig för att gå ut på en promenad, så kom precis hem därifrån. Var skönt med lite luft eftersom jag knappt varit ute idag. Kunde äta lite potatis förut, haha inte så gott då men det var ju iaf något..

Hehe, nu ska jag iaf stänga av datan, lägga mig i sängen och läsa och lyssna på musik till ca 10 sen ska jag försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon! Glömde berätta att jag försov mig imorse, hur dum får man bli liksom... Jaja imorgon och fredag ska jag iaf komma i tid! Och imorgon ska jag ha pluggis dag med Klarush också, måste jobba med engelska och matte, främst matte för jag ligger lite efter! Fast det tar jag snabbt igen så det är lugnt!
Nu ska jag bara kolla lite bloggar sen väntar sängen! Godnatt och sovgott sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0