Where do you go when the stars go blue?

Tjotjo! Sitter här och knarkar hostmedicin! Är det inte just min vanliga tur att hitta saker jag verkligen behöver? Så jag kom fram till kylskåpet och skulle precis ta ut lite cola och så ser jag den! Längst in bakom mjölkpaketen står hostmedicinen! Är det inte bara för underart?! Jo förfan! Så är glad som fan nu. Nu vet ni min dag imorgon: klunka hostmedicin och ta det lugnt! För jag ska bli frisk till helgen! Eller jag måste.. Kan ju inte missa den här helgen liksom? Haha.
Nä men jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, kanske kolla film eller något.. Är trött, så kanske sova? Ööh tåls att fundera på. Börjar med att kolla bloggar och dricka vatten, hihi hejs!
 Äcklig som fan är den, men men jag vill bli frisk så botten upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0