When love takes over

Tjooo bloggen! Fan vad dåligt jag har uppdaterat nu, men vafan det är ju helg right?! Och har inte varit hemma så... Har något att skylla på liksom.

Iaf idag vaknade jag och Izabelle runt halv 1 och fixade oss sen kom Miriam och så åkte vi till donken och käka frulle.. Finns inget bättre ! Sen rullade vi tillbaka till Izabelle och jag duschade och så fixade vi oss och sen drog vi vidare till ikea! Och chillade lite där och sen åkte vi till segeltorpshallen för att kolla på Billy och Andre's match, haha dom mötte varandra och man visste ju inte riktigt vem man skulle heja på?! Blev knas... Men segeltorp vann med 7-2 .. Haha. Mja efter matchen så drog jag mig hem och nu sitter jag här och smsar med världens sötaste och lyssnar på musik! Hihi och jag är så jävla lycklig just nu så att det inte går att beskriva, har inte kännt mig såhär glad på jävligt länge. Då måste ni ju ungefär fatta hur glad jag är?

Nej nu måste jag taggish, ska nog sova snart.. Skola imorgon, ser det ut som jag pallar det? Nej precis... Helt trött och allt efter helgen, har ju varit full rulle! Orkar inte lägga in bilder så det kommer kanske imorgon om ni har tur.
Puss hej hörs imorgon babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0