We can runaway

Hej gullepluttar! Har inte haft tid eller ork att skriva förrän nu då. Idag gick jag till skolan som vanligt, hade ju skolfoto och jag lovar er, jag kommer se ut som hej kom och hjälp mig! Som vanligt då... Whatever, hade föreläsning och kunde tyvärr inte jobba så mycket idag. Har så mycket i hjärnan att tänka på just nu, men det behöver ni inte veta =).

Mötte iaf upp Miriam efter skolan och vi drog mot Flempan och chillade lite. SEn åkte vi tillbaka och skildes åt, då åkte jag hem och mja typ.. kollade tv. Och nu har jag laddat upp med film, chips, dip och läsk! Hörde jag fatzo? Aa jag tror nog det. Men innan de så ska jag lägga upp lite bilder, men gör det i nästa inlägg annars blir det konstigt. Hörs när vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0