Unwritten

Hej igen! Haha fick värsta blogglusten nu, hmm?.. Iaf, jag kollade på "uptown girls" och den är så jävla bra asså! Har sett den säkert 7 gånger nu och inte tröttnat, älskar deras dissar haha.. Men se den.

Imorgon skola som vanligt, ska skriva pp15 och mja.. ´man undrar ju hur det kommer gå?! Matte är mitt sämsta matte om man säger så. Men iaf, har ph efter skolan så slutar 3, då ska jag och Miriam till Höddinge och träffa Totte och Andree tror jag =), blir najs iaf.. Men mer om det imorgon. Nu har jag precis tagit bort sminket och borstat tänderna, så nu blir det sussa kudde snart. Ska bara kolla lite bloggar först. Men vi hörs väl imorgon I think? Visst har jag blivit bättre på att komma ihåg min kamera btw? Eller dom flesta bilderna tar jag ju med mobilen då.. Men det låtsas vi inte om nu hehe!
Mja taggar  väl nu. Godnatt
 HAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0