Try to do the right thing, its always better

Tjatja! Kom nyss innanför dörren och har redan hunnit byta till myskläder, sätta upp håret i en bulle och hämtat en cola. Ööh najs? Svar: ja.

Jag Isabelle och Izabelle drog ju till skärholmen men jag blev fett otaggad så jag köpte ingenting, så vi drog till Marcus istället och så kom Miriam och Tehö. Chillade där ett tag och sen åkte jag hem till Joanna! Vi pratade lite och så åt vi pannkakor, me love! Mja sen drog vi ut på promenad, gick till fruängen och sen tillbaka och så tog jag tuben hem och nu sitter jag här med min älskade cola.. Maha. Imorgon är det skola igen, suck på det! Ska iaf redovisat steg 15 i matte, ä n t l i g e n. Jag har stora problem i matte och ligger efter typ 2 veckor. Känns inte så jätte bra direkt! Menmen, jag kommer klara att få vg den här terminen, ska verkligen anstränga mig!

Pallar inte trycket och snacka om skolan mer haha, känns bara stressigt. Och jag går bara i åttan, humm.... Ska iaf träffa Andree och Totte imorgon som jag sa, chilligt värre!
Men nu ska jag dricka cola och snacka med alla roliga på msn! Hihi pöss..

Ps. ska försöka hitta min usbkabel så jag kan lägga in bilder ok? Kommer isf i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0