Tonight will be the night that I will fall for you, over again.

Hej bebisar.. Har precis målat naglarna, chockrosa blev dom. Sooo hot! Mhihi. Smoothien jag gjorde var typ... Både god och äcklig, lite hård om man säger så.

Imorgon är det måndag igen, fan vad tiden går fort! Känns som det var söndag igår liksom? Aja måndag imorgon, betyder: skola, flytta över till pappa, tvätta... Ååh jag pallar inte. Jag har blivit ganska skoltrött och förut brukade jag hinna plugga på söndagar men det gör jag faktiskt inte nu längre! Eller jo jag hinner väl, men man orkar ju inte! Måste ta tag i skolan på riktigt, jag vill ha bra betyg så är det bara..
Nu hade jag tänkt att hoppa ner i sängen och läsa lite.. Nörd som jag är! Men vem fan bryr sig liksom? Nä juste. Har idrott imorgn!! Tack för jag påminde mig själv, måste packa ner idrottskläder också... Blö pallar inte.. Haha fan vad sur jag låter, men inte fan är jag sur är ju hur glad som helst! Och bara mina bästa vet varför =) Nu måste jag skynda mig lite, ska komma i säng innan 12. Och jag är jävligt seg. Byebye!
 Haha gammal bild, men jag ser ju ut som värsta emot?! Läskigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0