Spara din förklaring

Cha cha bloggen! Sitter hemma just nu, kom hem för ca en halvtimme sen I think, och har bara bytt kläder och fixat mig lite.

Skolan gick chill, jobbade dock inte så mycket.. Men som sagt, måndag man är sliten som ett djur efter helgen och dom förväntar sig att man ska plugga på som aldrig förr? Nae inte för mig iaf. Men jag gick på idrotten iaf, pluspoäng till mig! Vi orienterade igen... Suck. Och så har vi orienteringsdag på onsdag nästa vecka, wiiie! Usch nej fyfan. Hatar orientering.. Slutade iaf klockan 2 och nu sitter jag hemma och tar det lugnt och väntar på att Miriam ska sluta, då ska jag rulla hem mot henne och vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det får vi se sen =). Jaja nu ska jag rulla vidare mot köket för lite food, usch ville bara tillägga att min hosta är hemsk. Fucking hatar den. Fast iförsig har jag inte druckit hostmedicin på flera dagar, kan  ju vara därför men det behöver vi inte låtsas om =). Hihih nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0