Söndag!

Hello bitches! I'm home, eller okej har varit det i ca 45 min.... Har precis badat, var superskönt! Frös som fan så det var skönt att hoppa in i ett varmt bad.. Mhmh...

Haha idag så åkte jag och Miriam till skärholmen som jag sa! Vi gick runt och kollade lite och sen kom Oskar och gjorde oss sällskap! Och så åt vi på donken också... Ehm fatzos? Iaf sen åkte Oskar hem, men jag och Miriam kollade lite till och jag köpte lite småsaker.. Kommer bilder så fort jag har lagt in dom, gör det om en liten stund... Efter en liten stund kom Izabelle göllet och sen åkte jag till hägerstensåsen och gick hem till Joanna där även Brandon var! Vi kollade lite på film och dom käkade sen gick vi ut och chillade galet. Och nu är jag hemma, ska vell ta lite mat och sen chilla framför någon film! Tips någon? Har ju minst 30 filmer på datan som bara ligger och skräpar som jag antingen sett minst 20 gånger eller som är allmänt tråkiga.. Jaja!
Time 2 go, vi hörs om en liten stund!
 TÖÖÖNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0