She will be loved

Blev inget att åka till Svenssons för när jag hade käkat och skulle dra så skulle dom precis gå hem så då sket jag i det.. Papsi kom hem precis då och sa att jag skulle lägga in våran gamla data på blocket, så det har jag gjort nu och pengarna som den blir såld för är mina! Mohahaha. Hoppas det är någon som vill ha våran gamla skitdata haha, nerå den funkar det är väl huvudsaken?

Ikväll ska jag bara tjilla hemma, är inte speciellt taggad för att träffa någon eller vara ute, så hemma får det bli. Kom precis på att GG börjar om 10 min, haha faan va sur jag skulle bli om jag skulle missa de! Fast kommer ändå missa imorgon men det behöver vi inte låtsas om.. Right?! Jag har märkt att jag skriver right ganska mycket i bloggen, men hoppas ni inte har något emot det. Använder det ordet vardagligen ska ni veta ;).
Kanske kommer med hiss och diss lista lite senare, om jag kommer på något att skriva ofc!
Nu ska jag rulla vidare till tvn.. Hörs nog efter GG. Pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0