Say it right or don't say it at all

Tjafan, sitter i sängen just nu och är sjukt trött... Sov typ 8 timmar inatt och ändå är jag trött. som vanligt. Kollade iaf på GG och sedan bestämde jag mig för att baka kladdkaksmuffins, för dom jag baka igår blev äckliga så min bror åt upp dom. Så jag gjorde nya nu och dom blev mycket godare =). Mamma håller på med maten nu men jag kommer säkert inte kunna äta någonting. Längtar verkligen tills jag får ta bort min tandställning! Vilket blir till jul hoppas jag..

A juste jag har målat naglarna och gjort ansiktsmask men fotbad hade jag tänkt att göra nu efter det här inlägget, blir najs. Cya l8ter guys!


1. Smeten, så himla god!
2. Muffinsarna, blev mycket godare än vad dom ser ut haha! Några blev lite missbildade bara men man ska ju ändå äta upp dom right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0