No air

Shushu ! Ligger i min assköna säng nu, har precis stoppat i ett duntäcke i påslakanet så nu är det mys på G! Hade tänkt att ta lite mackor och kolla på film och bara mysa.. Hur härligt låter inte det? =)

Jag var och hämtade lite kläder hos mami igen, allt som ska tvättas imorgon så slipper jag göra det imorgon bitti. Så imorgon har jag ställt klockan på halv 10!! Och jag som är ledig... Vad gör man inte för rena kläder asså.. Jaja, inte klaga mer över det!

Frågan nu är ju bara vilken film ska jag kolla på? Har ju ganska många filmer som jag inte har sett på hur länge som helst.. Jaja tåls att fundera på, ska göra lite mackor + oboy nu! Finns inget bättre än oboy! Löve it!
Blir nog inga fler inlägg idag, men imorgon kör vi på så mycket update jag hinner ok? Bra, pussiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0