Long time ago!

- Hösten! Så sjukt mysigt, visst gillar jag sommaren mer men nu är det höst och då är det bara att njuta av stickade koftor, tända ljus, mysiga halsdukar osv!
- Att bada! Så sjukt härligt, man kommer hem från en kall utekväll och lägger sig i ett varmt bad... Mys!
- Minidatorer! Både hissar och dissar dom egentligen, men hissar dom mer för dom är så otroligt sköna och små! Man kan ju ta med sig den i en vanlig handväska, det är ju najs?! Och den väger inte mer än 1kg..



- Att vara sjuk! Buäh, jag är nästan aldrig sjuk! Och just nu sitter jag här och hostar, tur iaf att jag inte har feber eller ont i kroppen. Jag tror bara jag har åkt på en riktig fökyldning.. Menmen snart frisk och då jävlar!
- Hostmedicin! Typ det äckligaste som finns?! Behöver jag ens förklara varför jag dissar det?
- Blogg.se's nya statistik! För det första så ser man knappt vad det står och för det andra är den sjukt seg. Ööh bra?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0