Kladdkaksmuffins

Hejsan sötisar! Bakade nyss kladdkaksmuffins men glömde sätta på ugnen så väntar på att den ska bli varm nu. Iaf idag har jag inte gjort ett smack, bara legat och degat framför data&tv... Känner mig så sjukt trött hela tiden, vadfan?! Tur att jag inte har feber, isf skulle jag väl säkert ha fucking svininfluensan som inte ens behöver finnas?! Onödigt!! Så ska man liksom gå och oroa sig för att man ska få den och man ska inte röra något för då kan man få svininfluensan. Aa men fan ta den dårå! Stoppa ner den i papperskorgen eller kasta den ner för en bro eller något ! Blir så jävla trött på den..

Hihi pms har jag lite just nu, måste stoppa in mina muffins nu. Puss


Kommentarer
Postat av: mimmi

håller med! grisskiten kan gå och försvinna!!!!

<3

2009-09-01 @ 19:47:30
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: romraf

Att ta en prommis när man är trött kan pigga upp

2009-09-02 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0