Klaaart!

Har precis städat rummet och valt kläder imorgon, blev leggins istället. Trodde jag hade glömt dom hos papi men tydligen inte, naajs! Ska alldeles strax ta och röra mig mot sängen, måste bara skriva av mig lite as usal.

Imorgon slutar jag halv 3, för jag har phsamtal efter school i 1 timme, åh vad roligt! Not. Sämsta läraren också. Ulrika/paddan. Fifan. Tur att phsamtalet bara är en kvart, tänk en hel timme med henne!! Skulle dö. Haha, fan vad jag är taskig.. Nej men iaf, efter skolan ska jag hem och råplugga!! Har bestämt det asså, får väl se om jag håller mitt löfte. Men vi får helt enkelt se imorgon, egentligen så vill jag träffa någon eftersom jag var hemma idag. Men vi får helt enkelt se imorgon. Nu väntar sängen på att den ska bli bäddad sen att jag ska lägga mig i den och s to the ova! Hörs imorgon bitti sweeties! Kyssar.
 T r ö t t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0