Just bring back yesterday to me

Sötnosar! Dålig uppdatering jag vet men jag har gått och blivit sjuk! Kul va?! Nej inte riktigt...

Gårdagen blev lyckad, efter skolan drog jag hem till Izabelle och åt sen åkte vi till Marcus träning och chillade galet. Runt 5 tiden gick vi till mig och jag bytte kläder och sen åkte vi tillbaka till fruängen och jag mötte Miriam och så hoppade vi på bussen mot flempan. Totte och Andree kom och hämtade oss i flempans centrum och så åkte vi hem till Totte. Chillade galet där, mer behöver jag inte berätta hahaha.. Åkte hem runt 8 och mja typ.. Däckade direkt.

Idag då, vaknade upp imorse och mådde skit så jag tänkte skippa skolan men sen kom jag på att jag hade massor att göra idag så det var bara att gå upp och taggade direkt till skolan utan att ha fixat mig eller någonting. Öhm.. Lodis kände jag mig typ som. Kom till skolan runt kvart över 9 och då hade jag musikföreläsning i en halvtimme. Somnade nästan och jag ville inte sitta och hosta så jag fick sitta och hålla mig. Satt typ och ryckte hela tiden haha. Måste ha sett kul ut! Iaf, efter föreläsningen så redovisade jag svenskan, känns skönt att ha gjort de nu! Och mja.. Sen var det lunch och då åt jag sen gick jag faktiskt hem. Min hals svek mig som fan så gick hem och däcka i sängen i några timmar.. Somnade med mjukisbyxor och täcke och när jag vaknade.. Aa varmt säger jag bara! Gosh alltså. Gick upp och kollade på tv och åt lite, har ni tänkt på att allt man äter när man är sjuk smakar typ vatten? Man ba.. Gott!! NEj inte riktigt, nu har jag precis badat, ååh så skönt! Känner mig überfresh nu, känns hur härligt som helst! Imorgon har jag hemstudiedag, hoppas jag fick mail av Ulrika vad vi skulle göra annars är jag körd. Menmen, nu ska jag se på tv och chilla gal1. Pussilajno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0