Is it true, is it over?

Cha cha bloggen! Har inte haft ngn skrivlust, ni vet humörsvängingar.. Men nu är jag back on track igen! Har precis ätit kladdkakssmet med min mami, haha vi är så jävla sköna! Det var suuupergott ska ni veta..

Iaf, jag Miriam och Izabelle åkte till kästa och chillade med Michael och Totte ett tag och sen kom Andree och då åkte vi till skärholmen och dom kollade lite sen vidare mot KK (kungens kurva) och chillade galet. Och så åkte vi hem sen, då käkade jag och la in alla bilder från idag. Gosh 103 bilder från idag! Orkar tyvärr inte lägga ut alla för Miriam och Izabelle kommer nog döda mig då =) men kan bjussa på några... Men vi hörs om en liten stund så kommer bilderna och så.. Pussilajno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0