Ingen annan runt omkring kunde få oss isär

Cha cha göllungar! Sitter här och har precis fixat mig lite, inte min dag idag asså... Bad hairday, inga kläder passar och aa ser allmänt ful ut. Ska möta Joanna ett tag och prata lite om allt, as usual. Blir mys, har saknat henne!

Igår kväll så var vi hos Sebbo och chillade, blev lite spårat men dock inte för min del. Vi fick skjuss till huddinge centrum sen av Leif och Andree, det tackar vi för! Fick vänta ett tag på bussen då men det behöver vi ju inte gå in på. Mötte Izabelle i centrum och gick sen hem och däckade på dirr. Idag väckte dom mig innan 12!! Helt unbelivable (vene hur det stavas haha). Kul va?!?! Näää.. Payback! Vi åt iaf frulle och sen taggade jag hem. Gick en prommis med mamsi och pratade om allt mellan himmel och jord, snacka om att det behövdes. Vi gick iaf till coop forum, köpte lite godis och grejer till smoothies som vi ska göra senare ikväll! Aj löv. A juste, jag badade också, blev översvämmning igen?! Typ något fel på vårat badkar... Usch nä det var inte kul.

Nu ska jag tagga vidare mot västertorp och möta Joanna, hörs när jag är hemma igen! Bye bye bitches..
 Igår i Huddinge, me and Miriam göllet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0