I don't care what I have to do

Hejsan bloggen! Kom precis hem från tandläkaren! Fyfan vad ont jag har i munnen, dom spännde min tandställning... Bajs. Kommer inte kunna äta på minst ett dygn. Fyfan! Jag som är så himla hungrig... Ska iaf äta lite glass, det kan jag ju äta. Härligt!

Blev väldigt stressigt imorse, men jag kom i tid som jag alltid brukar.. Efter bgsen så redovisade jag steg 16 i sv, wihoo! Äntligen! Har ju dragit ut på tiden tre dagar men nu så. Great, ligger före två veckor i svenskan nu! Mja sen så var det lunch, åt och sen åkte jag Klara och Hanna hem till Klarush och hämtade pengar och sen när vi va i centrum så mötte jag Emelie och fick tillbaka min mobil!!!! Haha ett mirakel, hon tappade ju den i en vattenpöl och nu ca 2 månader senare så funkar den! Helt underbart! Är skitglad nu. Har saknat min älskling asså! Så håller på att lägga in lite låtar nu.. Iaf så kom jag tillbaka till skolan och hade musikföreläsning, sen slutade den och då chillade jag fram till bgs då drog jag till tandläkaren. Och mja nu sitter jag här och dunkar musik. Ska ta glass nu och sen sega.. Är trött, ovanligt huh? Pussis!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Loggar in på msn sen ikväll men jag har feber fortfarande så kommer inte imorn heller :/ jag kunde knappast stå upp imorse :s

<3

2009-09-01 @ 15:50:53
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: K A R O L I N A

va enkel och fin blogg du har!

2009-09-01 @ 18:31:43
URL: http://kans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0