Everything can't always be the way you want it

Sorry för sjukt dålig uppdatering dom senaste dagarna, men får ingen lust att skriva. Är trött och seg hela tiden och orkar inte sitta och blogga... Men ber om ursäkt för det, ska försöka bättra mig! Nu sitter jag iaf och försöker välja kläder till imorgon men det ska regna från 6-12 sen 12-18 ska det vara sol?! Så vad i helvete ska man ha på sig då? Funtar på shorts, för jag hatar att ha blöta jeans, så mja shorts får det bli. Frågan är ju bara vad fa-an man ska ha till shortsen? Aa tåls att fundera på ett tag.

Imorgon ska jag iaf upp och duscha på morgonen om jag pallar.. Nej pallar inte förfan, tar en dusch nu ist. Så vi hörs. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0