Du var så mycket

- Kylan! Någon mer än jag som verkligen dissar kylan? Come on, det är inte ens oktober och man känner redan för att dra på sig vinterjackan och massa kläder! Usch nej, ge oss iaf lite mer värme på morgonen och kvällen..
- Torra läppar! Är det någon mer än jag som har jättelätt för att få torra läppar nu när det är kallt? Stordissar det iaf, men som tur är finns ju vaseline och lypsyl! Thank god for that..
- Svikare. Behöver jag ens förklara varför jag dissar svikare? Vem gillar att bli sviken..

- Höstkläder! Har redan hissat, men hissar igen! Tjocka strumpor, mysiga koftor, uggs.. Ge mig!!
- Svensk hiphop ofc! Finns ju både deppmode låtar och happymode låtar som är svensk hiphop! I just love it..
- Mina vänner!! Herre min vad jag hissar mina vänner. Ni är allt för mig, jag kan prata med er om exakt allt. Ni är guldvärda och jag älskar er! Hihi =)


Kommentarer
Postat av: mimmi

Och jag älskar dig :) <3

2009-09-30 @ 08:40:47
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0