Du rubbade hela min existens

Hello! Ligger i sängen hemma hos pappsen nu och funtar på om jag ska tagga ut och möta Izabelle och Miriam. Dom är i långsjön just nu men dit vill och pallar jag inte åka, så ska vell möta dom när dom är tbx i fruängen istället.
Gick ju som sagt hem till Miriam och vi chillade ett tag, och sen kom Izabelle och så åt vi nudlar och satt bara och snackade. Sen följde dom mig till centrum och så åkte jag till mami och hämtade lite stuff och så åkte jag hit. Så nu har jag packat upp lite saker, ätit och bokat tvättstugan imorgon klockan 10!! Och jag som är ledig imorgon... Blä, men fanns inga andra tider och jag har inte rena kläder så what to do om inte tar den tiden som finns? Precis..

Jaja, imorgon är jag iaf ledig (kanske redan har sagt det, men är glaaad) så jag ska upp, hämta kläder hos mami, tvätta sen ska jag möta Izabelle vid hägerstensåsens fotbollsplan för hon ska dit med skolan. Sen när Miriam slutar ska vi träffa Totte och Andree, om dom kommer hit eller om vi åker dit är inte bestämt än men vi får helt enkelt se. Hihi.
Men nu ska jag rulla vidare, ciaao bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0