Du och jag, så ska det förbli

Cha cha bloggen! Sitter här i min ensamhet, Emelie gick precis... Idag har jag bara segat hemma, skulle göra uppgiften men vi har ju inte ens alla saker man behöver ha hemma?! Hur fan tänker dom liksom, att vi ska ha alla saker hemma? Ööhm tänk lite bättre nästa gång maybe? Så ne, jag får se hur det blir med den helt enkelt.. Emelie kom hit för ca två timmar sen och vi var ute och tog lite frisk luft. Snacka om att det behövdes! Var ju inte ute på typ hela dagen igår. Aja, vi chillade galet och käkade kladdkaka. Myms! Men hon skulle hem och plugga så hon stack. Ikväll ska jag vara hemma och BLI FRISK!! Orkar inte ha äckelhosta längre!

Nä men nu ska jag ta det lugnt. Hörs seeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0