Du lämna mig här när jag var knäsvag och kär

Godmorgon sötnosar! Vaknade för en halvtimme sen, så har nu duschat och klätt på mig. Score! Trodde inte jag skulle orka upp imorse men jag var skitpigg. Haha, men det var ju bara tur typ.

Today är det tisdag och jag har ph efter skolan så slutar 3 idag, det är det enda som jag vet. I skolan är det väl kurs som gäller, föreläsningar och sådär. Är verkligen inte ett skit taggad för skola nu efter helgen. Har inte sovit ut i helgen och det skulle jag behöva right now! Sova ut alltså..
Nu hade jag tänkt att börja fixa mig lite, kan ju vara bra så jag hinner right? Så vi hörs om ett tag..
 Haha jag och Mimmi förra veckan, helt osmikad och trött. Snögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0