Du får mig känna såhär

Hello sweeties! Sitter hemma hos Miriam göllet nu, hon är inne och duschar och jag badade precis. Är hur fräsh som helst nu! Har även sätt på mig kläder som jag ska ha för kvällen, vi ska nämligen till Sebbo och chilla galet! Och sen sover jag här igen... Känns som jag aldrig är hemma något på helgerna längre haha, men man hinner ju inte?!

Igår då, då var vi hos Mathias och det  var najs där. Var inte så mycket folk, bara chillmode liksom. Kom hem runt 1 någongång och däckade runt 3, 4. Idag väckte Izabelle mig (ovanligt huh?) vid 1 och då gick vi upp och låg och dega, Isabelle kom hit och så nu har vi ätit nudlar och I & I drog hem till sig och fixade sig och sådär... Kommer inte bli någon mer uppdatering idag, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Eller inte, min blogg mina krav right? Haaaahaaaa.
Gtg, pussilajno

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha du är såååååå gölli på mina bilder ;)<3

2009-09-19 @ 19:04:51
URL: http://hhejklara.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahaha OM jag är ;) <3

2009-09-20 @ 01:26:41
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0