Du, bara du.

Nu är jag fan klar! Eller bara med utseendet då, ska äta frukost alldeles strax. Ser helt normal ut idag, vem orkar göra till sig när man bara ska till skolan? Inte jag iaf.. Vet tyvärr inte vart min kamera är (den ligger säkert i min väska..) men orkar inte ta upp den så blir ingen outfit idag! Sorry dudes, men vi kör på imorgon istället? Låter toppen i mina öron iaf..

Idag ska jag ta igen allt som jag missade förra veckan, de vill säga engelska, matte och musik. Vi har ju musikprov nästa vecka har jag för mig iaf, och jag kan ingenting verkligen! Känns ju awesome liksom.. Inte! Och jag ska få vg på den där skiten.. Är inte så taggad för det, har aldrig gillat ämnet musik. Självklart gillar jag att lyssna på musik och sjunga och så men i skolan så.. Nä. Vad mer idag? Jo idrott men kläderna är nerpackade, så en big check på den! Fan va grymt att jag alltid kommer på det dagen innan vi har idrott, förut kom jag alltid på att vi hade idrott precis när jag kom till skolan. Men jag satsar ju vg i idrott nu också så då är det bara att gå dit och spela glad! Wihooo... Det är jag bäst på.

What now... Jo juste, frukost. Ska ta tuben som går 46 så har vell kanske lite bråttom nu, men jag är ju snabba vesslan! HAHA. Nej driver men snabb är jag om jag vill, och nu vill jag. Hörs maybe i skolan om ni har tur ;). Annars: ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0