Don't turn back

Godmorgon bitches!
Vaknade självklart inte nu eftersom jag hade tvättstugan klockan 10. Nej klockan kvart i 10 var jag uppe och sorterade all tvätt och sen gick jag ner till tvättstugan och slängde in allt. När jag kom upp igen så tog jag ett skönt bad, rakade benen och andra privata ställen och duschade håret och allt det där. Frässhhyy.
Iaf sen var det ner i tvättstugan igen och fixa med tvätten, nu är jag uppe och hade tänkt att äta lite frulle. Mackor och oboy såklart, det bästa som finns.. Efter choklad =).

Blev även lite ändrade planer för idag, jag ska fortfarande ner till fotbollsplanen och träffa Izabelle men jag och Miriam ska inte träffa Andree och Totte idag, det blev imorgon istället!! Så jag får se vad jag hittar på, vill shoppa iaf. Så kanske drar med mig någon till stan, jag har ju värsta shoppinglistan och grejer. Hihi!
Time for breakfast now, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0