Det var kärlek vid första ögonkastet

Hey foaks! Nu har nagellacket torkat och damn vad mina naglar är snygga nu! Guldglittriga, man blir nästan lite partytaggad nu haha.. Nejdå! Skola imorgon ju.. Egentligen så orkar jag inte skolan, har redan gått och blivit skoltrött, men jag försöker så gott jag kan och det är väl huvudsaken?
Ska göra en to-do-list och sen göra allt. Då slipper jag fastna framför datan som vanligt!

 Lägga in nya låtar i ipoden + ladda!

 Välja kläder till imorgon + packa ner idrottskläder

Äta något
Borsta tänderna

Mja det var nog allt, och efter jag har gjort allt det där är det slagga som gäller! Måste upp vid sju imorgon, ska duscha... Får se om jag pallar, men jag ska palla! =) Vi hörs nog inget mer idag, men imorgon bitti kommer jag med dresscode och hela köret. Låter inte det awesome? Jo jag tänkte vell det. Sovgott!



Du vet vad jag känner, ta mitt hjärta föralltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0