Det göt ont nu, men det blir bättre

Godmorgon! Sitter här med nyduschat hår och har nyss klätt på mig.. Vaknade för 25 min sen och ja har duschat och klätt på mig. Kanske borde skynda mig lite eftersom bussen går om en timme och mitt hår tar ju ett jävla lång tid att torka. Och hårfönen är ju inte den bästa!

Iaf.. Måndag idag! Har mycket att göra den här veckan, orienteringsdag, musikprov, ska redovisa engelska och matte(kommer aldrig hinna med matten då menmen). Och det där är ju bara skolan, sen har ska jag ju även träffa alla mina friends, hur ska man hinna?! Har bestämt att jag ska plugga minst två timmar hemma varje dag efter skolan hela veckan, måste komma ikapp nu. Det är sämst med våran skola, man tänker gud vad skönt att det inte är några lektioner, man kan ta rast när man vill men man hamnar ju bara efter då och hur kul är det?! Inte kul alls!

Men vi hörs om en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0