Damn your so sexy bitch

Nu är jag back on track med bloggen! Har saknat att skriva lite...
Men dagarna som har gått har varit chill som fan, kommer inte riktigt ihåg exakt vad jag har gjort men det behöver vi ju inte gå in på... Hehe!

Men idag iaf, så vaknade i tid fixade mig och så drog jag till skolan as usual! Hade bgs och fick skriva ett svenska prov typ? Hur taggad tror ni jag var på en skala 1-10 att sitta en måndagsmorgon sjukt sliten efter helgen och skriva ett prov så fort man kommer till skolan? Svar -0. Fyfan. Men jag skrev lite, sen orkade jag verkligen inte längre. Så jag planerade min vecka och tjalala. Efter bgs så jobbade jag lite svenska och så helt plötsligt var det lunch! Gick till centrum med Klara den bästa, vet att du älskar mig för att jag skriver det här nu så hihi! Haha, fan vad snackar jag om asså? Bra fråga... Iaf, efter lunch så hade jag idrott och vi skulle orientera!! Tror ni jag var taggad för det eller? NEEEEJ! Usch asså.. Värsta skoldagen på länge. Men det blir värre tro mig. Efter idrotten så gick vi tillbaka till skolan och chillade galet fram till bgs då ringde Joanna och sa att jag skulle komma till hennes skola så det gjorde jag och då skulle hon också ha fucking orienterings skit! Så jag fick gå med henne på den.. Kul verkligen! Aja hon bärde min väska iaf =). Hon slutade vid 4 och då drog vi och hälsade på min gamla lärare Matilda! Faan va kul det var att träffa henne, har saknat henne! Så vi satt på hennes cafe och snackade i minst en och en halv timme... Var hur kul som helst! Sen drog vi iaf hem, jag till mig och hon till henne. Käkade och hämtade alla saker hos pappa sen mötte jag Joanna igen. Vi drog hem till hennes morsa och så fick jag tillbaka min skinnjacka! Awiiie vad jag har saknat den! Så det var lite kul, och mja sen mötte vi Izabelle och Miriam en liten stund och satt och pratade med dom. Var lite småkul sådär haha. Och nu är jag hemma, har tvättat bort sminket, borstat gaddarna (haha *asg*) och ska precis hoppa ner i sängen! Imorgon är jag taggad för att blogga på¨morgonen, hihi! Så imorgon.. Då jävlar börjar jag blogga igen på riktigt!
Nu: SÄNGEN! Kommer kanske ändra designen lite, men inget jag pallar göra nu. Men det kommer när det kommer, precis som min blogglust. Sängen väntar, så pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0