Dålig uppdatering!

Förlåtförlåt för himla dålig uppdatering idag men jag har inte mått så bra! Har ju inte ätit riktig mat på två dagar och ja... Testa och se hur ni mår så förstår ni mig! Men iaf... Skolan gick super idag, förutom att jag måste skriva mer på steg 20 i engelska för att få mvg... Men jag ligger ju lite före så egentligen behöver jag inte stressa! Det ända jag ligger lite efter i är ju matten, men det kommer jag lätt ta igen imorgon och i helgen!

Efter skolan mötte jag upp Emelie och vi åkte hem till henne, och runt kvart över fyra gick vi och hämtade hennes übersöta lillebror! Gosh vad han är söt haha man vill bara äta upp honom! Mja sen gick hem igen med honom och kollade på GG, dööör för det. Haha när det var slut så gissa vad: vi tog fram våra skolsaker och pluggade lite! Fick gjort lite matte, man ska ju nämligen göra ett lotteri och jag vet inte riktigt vad jag ska ha men har iaf skrivit lite så det är ju bra..
Runt 20 över 6 drog jag mig hemmåt och direkt när jag kom hem så kände jag hur hungrig jag var men mamma höll på i tvättstugan så hon kunde inte laga mat just då! Klockan blev ca åtta och då hade hon börjat med maten, men hon tyckte den såg äcklig ut så hon bad mig och Adde att åka till donken och köpa mat istället så det gjorde vi. I spöregnet. Vad mer behöver jag säga? Åker aldrig moppe i spöregn igen! Fyfan... Inte roligt om man säger så. Men vi kom hem med mat iaf, kan fortfarande inte tugga men det gick ganska bra ändå. Så nu har jag fått i mig lite mat efter två dagars väntan! Tjoho...

Och nu ska jag välja kläder till imorgon, sen blir det att sova. Klockan är mycket! Igår somnade jag innan 11, helt otroligt! Men jävlar vad långt det blev nu, kommer med lite bilder också hihi. Puss och godnatt!

1. Klara sötnos ;D
2. Sebbe haha =)
3. Klara & Sebbe


Kommentarer
Postat av: mimmi

faaan jag saknar er :(!

<3

2009-09-03 @ 23:22:15
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: Ida

We miss u too, bli frisk nu <3

2009-09-04 @ 07:51:25
URL: http://idolajnen.blogg.se/
Postat av: Klara

omg vilka hemska bilder på mig :S

2009-09-04 @ 15:31:02
URL: http://klaraochhanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha nej, sötnos jöö ;D

2009-09-04 @ 15:39:35
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0