Comeback

Cha cha göllungar! Nu kunde jag inte hålla mig längre, var tvungen att blogga helt enkelt! Sitter iaf hemma hos Miriam nu med Izabelle, alla sitter med varsin data, fett sociala? Öh nej. Dagarna som har gått har varit helt ok, pallar inte gå in på vad jag har gjort, haft kul, chillat galet och så.. Ja ni vet.

Ikväll var vi hos Mathias iaf, var helt ok och sen drog vi hit. Ska snart käka krubb hoppas jag på, är hungrig som faa-an. Imorgon är det söndag och då ska jag städa mitt rum, duscha, plugga lite och bara chilla galet. Som alla andra vanliga söndagar, låter inte det najs eller? Eh jo. Ska sola också, har ju hittat ett billigt ställe i Skanstull, och man blir verkligen brun där så himla najs!

Izabelle ska fixa en header till mig soon, ska bara komma på vad jag vill ha på den så fixar hon den. Men är ju jävligt fantasilös så kommer nog ta ett tag haha..
Nej nu ska jag gitta from the place, kommer mer update imorgon. Bye4now
 mina söta emokompisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0