Because you live..

Nu är jag klar med listan, woooho! Eller allt utom att sova då, eller jag kanske skriver i sömnen... Vem vet? Nej jag driver, kom på att jag ska till tandläkaren imorgon klockan 9, så får lite sovmorgon imorgon.. Härligt! Sen ska jag till skolan då... Har ju musikprov imorgon, tror ni jag kan något? Svar nej... Vill inte få ig, men ändå så fattar man ju ingenting av det där?! Onödigt att behöva veta musikhistoria... Någon som håller med mig? Aa precis.

Nu väntar sängen på mig om ca 25 min, ska bara kolla vilka som går vidare i idol, ja jag kollade faktiskt lite på idol idag och jag fastnade för Erik. Tror han hette så iaf, han som sjöng sist! Går inte att beskriva min kärlek till hans röst, helt underbar!! Så hoppas på honom... Men ska iaf stänga av datan nu, vi höörs imorgonbitti guys. Love yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0