Adore u

Cha cha! Sitter i skolan med Hanna just nu, vi har precis kommit tillbaka från idrotten typ... Vi spelade typ spökboll och något mer. Minns inte riktigt, var inte så insatt ;)..

Idag har jag pluggat på till musikprovet som är nu på torsdag! Jag måååste klara det! Klarar inte av att få ett ig.. Så det blir hårdplugg idag efter skolan! Slutar om ca en kvart och då ska jag hem och fixa nya låtar till ipoden och äta ngt! Sen runt 4, halv 5 tror jag Joanna kommer hem till mig och då ska vi som sagt hårdplugga!! Fram till klockan 7 och då har jag tvättstugan, haha känner mig alltid som värsta hemmafrun när jag tvättar. Menmen måste ju ha rena kläder till veckan right?!

Men nu ska jag tagga vidare mot bgsen, hörs när jag kommer hem. Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0