A guy like you is inpossible to find

Godmoooorgon! Är på bra humör idag, I think. Humörsvägningar som sagt... Ehm ja, igår skrev jag ingenting för jag hade pmshumör och allt var bara jobbigt. Så jag sket i att skriva, tror det var bäst så. Men jag tvättade och så och så åkte jag över till mamma, åt och sen sov.

Today: Tisdag. Slutar 3, börjar halv 9. Härligt. Eller inte! Palla sluta 3... Okej jag ska inte klaga, dom flesta andra skolor slutar typ 4 då. Det enda som står på mitt schema idag är ... Inget tror jag! Helt tomt. Fan va härligt! Ska jobba med engelska och musik hela dagen. Ligger efter i båda, humm matten får jag nog ta efter skolan då... Jaja what ever!
Nu har jag lite bråttom, hörs om en liten stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0