090909

Godmorgon alla sötnosar! Och sorry för ingen update igår men jag orkade verkligen inte skriva när jag kom hem..
Igår: Chill i skolan, hade phsamtal efter till klockan 3 och då mötte jag upp Izabelle, Miriam och Isabelle och så satt vi och snacka ett tag. Sen bestämde I & I att åka till Marcus och jag och Miriam till Huddinge så först gick vi hem till Miriam och åt och fixade oss lite sen åkte vi till Flempan. Mötte Unni och sen gick vi och träffade alla boys. Det var mysigt, tyvärr så vet jag inte vart min usbkabel är men ska leta efter sen sen tänkte jag... Så man kan lägga in lite bilder liksom! Iaf vi åkte hem runt kvart över 8 och mja vad gjorde jag då.. Chillade framför datan och sen kom någon och köpte våran data för 600 och dom fick jag, tjoooho! Och sen kommer ju barnbidraget om 11 dagar också, najzz. Sen däckade jag ngn gång runt 12..

Idag så är det onsdag och jag har skolfoto klockan 9.15! Hoppas ni antecknar.. Näe men jag hatar att ha skolfoto, jag lyckas alltid få till någon ful min eller typ... Aa ni fattar! Så det ser jag verkligen inte fram emot... Jaja, ska plugga på bra i skolan (om jag kommer lyckas, hehe troligtsvis inte..) yeye inget jag tar upp här men aa. Slutar iaf halv 2 tror jag och då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men kommer väl under dagen vad jag gör och så. Men skriver så fort jag kan och har tid, okej? Bra, nu måste jag fixa mig och så, ska taggish runt 5 i  8. Ha en bra dag fifan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0