Torsdag!

Hej sötungar! Ligger i sängen och typ .. halvsover. Är så sjukt trött så det inte går att beskriva..  Kom iaf till skolan imorse, hade bgs med 8:2. Kulkul, efter bgs så var jag otroligt trött så jag jobbade ingenting och när lunchen kom så fick jag plötsligaste mensvärken och hur kul tror ni det var? Inte kul alls. Så jag bestämde mig för att åka hem, vilket jag gjorde men så fort jag kommer innanför dörren så mår jag plötsligt bättre. Det är fan något sjukt fel på mig.. Jaja mötte iaf Izabelle och så chillade vi i Fruängen och mja sen runt halv 4 tiden drog jag mig hemmåt... Farmor och farfar kommer vid 7 halv åtta tiden och fram till det hade jag tänkt att äta alldeles strax och sen plugga! Måste verkligen komma igång med engelskan, och har inget annat för mig så..

Men imorgon är det fredag, brukar ju vara wihooo men inte den här fredagen. Blir bara sur när jag tänker på vad jag kommer missa, så vill inte tänka på det. Men i skolan iaf ska jag äntligen redovisa matten så jag får det gjort någongång! Har bara dragit ut på det, men det måste ju bli gjort så lika bra att jag gör det imorgon right?! Slutar iaf 1 imorgon och då blir det hemgång I think, eller drar och solar och sen hem.. Får se helt enkelt.

A juste har ju glömt att berätta att min bror fyller 16 imorgon! Gosh vad tiden går fort... Nyss var han 10?! Det känns som det var igår när han väckte mig varje helgmorgon klockan 8 och vi gick upp och kollade på pokemon.. Herre min G vad tiden går fort! Men imorgon så ska han självklart få frukost på sängen av mig och även sin finfina present! Vet inte riktigt om han läser min blogg men för säkerthetskull så skriver jag inte vad det är förrän imorgon! Men när han drar på träning runt 7 tiden då ska jag iaf slå in hans present, det ska bli superfint! För ni vet, om jag ger något fint till honom så vet jag ju att jag får tillbaka något ännu finare? Och han är ju faktiskt min bror och jag älskar honom. Så är det bara =)

Fy helvete vad långt det blev nu, har varit lite bildlöst i dom här inläggen men jag har inte varit så aktiv med kameran. Blir bättre med sånt i helgen I think, ni får hålla ut helt enkelt. Fan vad skönt det vara att skriva av sig! Men nu är jag hungrig så vandrar mot köket nu för att äta. Hörs lite senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0