Söndag.

Hello! Anledningen till att jag inte orkade skriva igår tänker jag inte berätta, det blev för mycket känslor att hålla koll på och jag är fortfarande osäker på allt. Nej mer behöver ni inte veta..

Iaf, igår så kom Miriam och Izabelle hit! Det var mysigt, sen kom ju släkten också och då käkade vi och lite så... Och runt halv 7 tiden så frågade Izabelle om jag fick gå ut och det fick jag! Wiho! Så vi åkte till Miriam och städade lite och fixade oss och sen kom Isabelle. Så vi chillade på pöjkarna ett tag och så kom först Erik och Sammy och sen kom Michael Totte Andree och Oskar! Vi chillade iaf galet där i några timmar och runt kvart i 11 drog jag mig hemmåt.. Väl hemma tog jag bort sminket och chillade vi datan till 12 tiden, då gick jag och sov...

Och idag då, vaknade vid 11 (!) av mig själv!! Shit, hur lyckas man?! Haha, låg iaf kvar i sängen till 12 då gick jag och tog ett bad och mja chillade till 3 tiden då mötte jag Joanna och fick pengar för jackan hon köpte av mig! Och sen åkte jag vidare mot Miriam och så var jag med henne och Izabelle.. Vi gjorde inte mycket, bara tog det lugnt och sådär och runt tjugo i åtta så rörde jag mig hemmåt. Kom hem, gick och köpte pizza och nu ska jag välja kläder till imorgon, packa mina idrottskläder och sen blir det vell slagga! Kommer inte kunna sova nu men snart så ;) Hihi!
Vi hörs imorgon helt enkelt, har inget mer att berätta. Och inga bilder heller.. Sorry dudeS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0