Saknaden gör ont

Tjena babes! Förlåt för dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft lust! Har försökt skriva men har inte kommit något.. Ja ni förstår vell ;). Men nu är jag vell back on track som jag alltid säger haha!! Vi får se hur länge det håller.

Helgen har iaf varit super, har haft super kul och mja! Mer behöver jag inte berätta, men jag älskar er Izabelle Miriam och Joanna. Tack för allt! =)
Idag har jag bara slappat, vaknade kvart över 11 (!) och gick upp och åt frukost, sen hoppade jag in i badet, var super skönt... Är så himla kallt i våran lägenhet, undrar fan varför. Jaja hoppas ni antecknar haha.. Sen så fixade jag mig och satt framför datan till ca halv 4 då kom m&m och vi fikade lite sen hjälpte min bästa mormor mig med matten, wohoooo! Så ska jobba som en tönt på tisdag med matten så jag kan redovisa det någongång! Mja dom drog runt sex då gick jag hem till Joanna och åt där sen gick vi till hennes pappa och lämna saker och så chillade vi ute men det blev kallt och då drog vi hem. Kom hem, har fixat låtar till ipoden och nu ska jag snart sova.. Fett med trött!

Imorgon: måndag. Woho... Eller inte. Fast vi ska ha årskursdag och då ska vi se på en film om mat och sen ha labb.. Hur kul låter inte det? HAHA. Inga kommentarer... Slutar iaf 2, då ska jag hem och packa allt som ska till papsen sen åka och lämna det och sen möta Joanna i stan så jag äntligen kan få sola! Har kommit massa emellan så har inte hunnit det, men imorgon då jävlar!!

Haha nu blev det sjukt långt här, bjussar på lite bilder också =) Hörs !
 My cutie blondies på väg till huddinge i lördags!
 Typ.. Grr älska mitt lockiga hår?!! Haha inga kommentarer..
 Asså uusch kolla paddan?! Fett tjockis.. Banta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0