Never think

Cha cha bloggen! Sitter i skolan med Klara och Hanna och väntar på att Mimmi ska bli klar så vi kan gå och äta. Men hon har någon projektredovisning så lär ju ta ett tag till! Skrev inget igår kväll behöver inte gå in på varför hahaha. Men somnade fan innan 10 igår, helt amazing!

Och idag då, eh vaknade runt kvart i sju, gick upp dushade och fixade mig och sådär. Sen mötte jag Klara och så gick vi till skolan as usual. Bgs, jobbade matte. Gjorde kalrt steg 17, o m g! Fett grym jag är. Så blir redovisning på det i eftermiddag I think. Sen hade jag engelska kp, jobbade med Mimmi och det gick super! Vi gjorde något korsord typ... Och aa nu är det lunch. Är hungrig som fan.
Hörs när jag kommer hem typ, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0