Klart som fan att jag saknar tiden med dig..

Tjuz mina vänner! Ligger i sängen just nu och väntar på att pappa ska komma hem, för då ska vi gå promenad. Behöver ju få bort mitt fett, riiight?!

Seg dag idag, fast labbarna var riktigt kul. Vi gjorde typ eget slajm (stavning?) och lite annat. Var faktiskt roligare än man trodde... Hade lunch i 45 min så då gick jag och Mimmi och köpte godis till filmen, den sög däremot. Den var äcklig (knivar och sånt.. usch) och så fattade man nada. Kul va? Nej inte riktigt... Slutade iaf 2 och då åkte jag hem till mami och packade alla mina saker och så kom Joanna och lånade min ipodsladd och sen kom pappa och hämtade mig och så packade jag upp alla saker och nu har jag badat, tagit det lugnt och allt sånt där.. Får sola någon annan dag, för Joanna var sjuk idag... Damn, jag som ville bli brownie liksom?! Jaja.. Inte hela världen.

Imorgon blir det skola och sen har jag ph så det blir hårdplugg hela dagen imorgon. Haha så säger jag alltid, men jag försöker verkligen mena det. Jag förstår ju matten nu iaf, så ska jobba med det imorgon. Kommer bli super! Efter skolan får jag se vad jag hittar på, åker säkert och solar om jag hittar någon söt vän som vill följa med mig =).
Nu har jag kramp i armen så skriver lite senare. Oki? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0