Jag vill fortfarande ha dig

Chacha bloggen! Har precis kommit ut från badet, var superskönt och rakade benen och så! Så känner mig just nu asfräsh. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att nu ska jag lägga in bilder och låtar i mobilen och sen ska jag vell ta och sussa! Så vi hörs säkert imorgon bitti om jag hinner, annars lovar jag att skriva ett inlägg i skolan!! A juste, en kille i sjuan stog i maten idag och jag fick inte hans chokladboll så han lovade mig en chokladsmakis imorgon bitti =) Haha how sweet? Så jag är nöööjd!

Hör och känner hur grannarna dunkar musik för fulla muggar, låter inte bra och basen känns igenom väggarna. Ville bara att ni skulle veta det. Nu gittar jag från placet liksom ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0