I never want to see you cry

Tjatja göllungar! Dålig update från min sida, har faktiskt ingenting att skylla på förutom att jag helt enkelt inte har orkat gå in på blogg.se och skriva! Haha, men ni får stå ut. Jag är lat ibland..

Imorse vaknade jag iaf runt 7, gick upp duschade och allt det där. Men sen märkte jag att jag hade bråttom som fan och mitt hår var inte helt torrt än så det vara att sätta upp i en bulle och tagga mot skolan! Mötte Klara i centrum och så gick vi till skolan... Jobbade ingenting idag heller, skärpning Ida!! Hade ph idag och min lärare frågade vad gör du egentligen på dagarna? Bra fråga alltså, egentligen gör jag fan ingenting. Halvsover och sitter vid datan och lallar. Inte bra Ida.. Aja slutade 3, då mötte jag Emelie bästoo och vi chillade lite i centrum sen åkte vi hem till mig och gjorde kladdkaka och kollade film.. Möjsigt! Så åkte hon runt kvart i sju och då gick jag ut och chillade med Joanna men sen skulle hon äta så då gick jag hem och runt åtta kom hon till mig och då taggade vi ut igen... Och nu är jag hemma, kall som en ispinne men håller på att göra ett bad just nu så det blir hopp i plurret snart! Haha vad töntig jag är, men who care? Ska iaf sova sen, är död som vanligt. Fan vad jag hatar att vara trött hela tiden, fattar inte varför?! Somnar innan 12 varje dag och går upp vid sju och så är jag trött hela dagen.. Kul va?! Nej.
Men nu taggar jag, vi hörs efter badet!
 Snygg Mimmi, verkligen!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vet jag är ursnygg :D <3

2009-10-13 @ 21:25:23
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0