Hallelujah

Cha cha bloggen! Sitter här i min ensamhet och lyssnar på gamla låtar. Är as möjs! Åkte iaf till skolan vid halv 9, mötte Klara och så gick vi mot skolan.... Hade bgs i 50 minuter, alltså. Jag förstår inte hur lärarna tänker, vi är klara på max 20 min och sen då?!?! Vi får inte smsa, prata eller någonting. Vad är grejen? Tycker dom ska lära sig att tänka lite...

Hehe aa, är på lite damphumör. Ni vet pms. Yesyes, men jobbade inte mycket i skolan idag, hade idrott och ojojoj vad kung jag var på basket! Gjorde mål och grejer, pluspoäng till mig! Mhm mhm..! Slutade 2, stannade kvar i skolan och väntade på Joanna och sen mötte jag henne i centrum. Chillade lite där och sen mutade hon mig med saker (typ natchos med ost som jag älskar) så vi åkte hem till henne och åt det och kollade på tv ett tag. Sen rullade vi till min dad och hämtade saker och så pantade vi flaskor och mja sen då? Ööh ja du. Bra fråga, chillade. Nu är hon hemma och jag har precis ätit. Funtar på att ta ett bad, men pallar jag? Eh nej. Så ska packa upp mina saker istället, sen välja kläder till imorgon och sen ska jag fanimej ta och sova! Är så jävla trött. Vi hörs mina mannar!
 Asså, kolla mina läppar?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0