Fall for you

Tjuuuz! Sorry för asdålig uppdatering idag, men har inte haft tid! Imorse så vaknade jag lite sent så fick stressa som en mupp! Men kom till centrum och mötte Brandon bästis och så hann vi i tid. Gjorde något nyhets test typ, haha det gick ju.. ehm superbra! Tur att det bara någon tävling, minns inte, var inte så insatt..
Pluggade iaf på som en åsna på förmiddagen, gjorde klart steg 16 i matte! Hih kung or what?! Så blir redovisning på det imorgon. Snacka om g r e a t! Mja sen var det ju lunch, men jag och Hanna drog till centrum och åt pommes ist och satt och snacka med Willy, David och Simon. Mycket roligare än att sitta i skolan och dega liksom?! Jaja resten av skoldagen gick ut på att prata och chilla galet! Slutade iaf 3, då mötte jag Joanna och fick min ipod sladd, sen kom Emelie och då åkte vi home till mig! Det första jag såg när jag kom in i mitt rum var två påsar som låg på min säng. Gissa vad det var... Jo min nya vinterjacka och mina uggs! Snacka om att jag blev glaaad! Så var direkt tvungen att gå ut och inviga mina nya saker! Tack pappa, jag älskar dig ! Och inte bara för att du köper saker till mig som du tror... -.- I love you anyway liksom!

Haha.. Jag och Emelie chillade ute ett tag och sen gick vi till mamsen och kollade lite på kläder på datan. Runt halv 7 så gick Emelie och jag gick en timme senare.. Kom hem, tog ett skönt och varmt bad, det behövdes! Var kall som en ispinne?! Även om jag haft jackan på mig liksom.. Jaja. Och nu sitter jag i sängen och äter pyttipanna, yammi!
Ska tagga nu, lägger upp bilder på mina nya stuff. Man ser inte så mycket men ni får nöja er med det. Puss!
 I'm in löööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0