Du rubbade hela min existens

Cha chaaa! Sitter här och har precis klätt på mig, har inte så jätte bråttom och orkade ju inte skriva igår så langar ett inlägg nu istället...

Igår så mötte jag Miriam och så gick vi hem till henne och satt och prata en stund sen följde jag med henne till tandläkaren. Mja när hon var klar där så hyrde vi film och köpte chips och sen gick vi hem till henne och kollade på "I taket lyser stjärnorna" som jag har sett förut men Sakke är ju för sööt! Woho... När filmen var slut kom Isabelle och Izabelle och då gick vi och solade och sen åkte vi till hägerstensåsen och var med Anton och Sammy. Runt 8 var jag hemma och åt mat, chillade galet framför datan och somnade sen sött i min kunga säng. HAHA.

Idag är det fredag!! Tjohooo! Skolan ska jag försöka få hjälp med engelska eftersom jag ligger efter.. Tror jag iaf. Skulle inte förvåna mig ni vet? Slutar iaf 1 och då ska jag och Mimmi dra och sola sen ska vi hem till henne och fika! Blir supermys.. Sen ska jag hem och så kommer Joanna och ska sova här! Blir asnajs tycker jag. Får se vad som händer ikväll asså, men vi hörs lite senare måste sminka mig nu! Kyssar
 Love you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0