Who the hell is gonna believe me, when I don't believe in myself?

Helloooo! Shit 18 timmar sen, har ni saknat mig? Såklart ni har! Nej jag driver bara, man vill ju inte låta som äckel-Desiree!

Iaf, anledningen till ingen update är att jag inte har haft tillgång till någon data! För imorse så kom Joanna till mig och skulle låna min gamla vinterjacka, hon sa även köpa den av mig! Blir najs.. Jaja jag fixade mig och hon gick och så gjorde jag frukost på sängen åt min bror! Jag är så snäll =) Så vi (jag farmor och farfar) sjöng för honom (hahaha) och så fick han lite presenter. Av mig fick han en diesel parfym som jag älskar mer än allt annat!! Bara så ni vet =). Mja efter det så fick jag springa till  bussen och så mötte jag Klara runt 10 över 8 och vi gick mot skolan.. Skoldagen gick bra, men fick lite rest när jag skulle redovisa matten men ska redovisa det på måndag ist! Blir super bra =). Hade även matte kp, det gick bra det med. Resten av dagen så tog jag det lugnt! Och slutade sen vid 1, då gick jag till Emelie skola och satt och väntade i 20 minuter på henne. Och det var svinkallt, kul vaaa?! Haha men sen kom hon iaf och då gick vi till centrum och pratade lite och efter ca 20 min mötte vi Isabelle och Miriam och chillade lite med dom. Sen gick Isabelle och Emelie och då gick jag och Miriam till min skola för jag skulle hämta lite papper jag hade glömt och så mötte vi Izabelle och sen åkte jag hem! Komplicarat huh? Iaf jag gick hem till mamma och var där och surade haha. Ni vet, sur utan anledning är jag känd för.. Åkte hit runt 3 tiden och då åkte jag och Adde till donken och käka! Var super gott.. Ikväll ska jag ju vara hemma, argh!!!!! Men men finns ju inget jag kan göra åt saken så. Vet inte vad som händer här hemma ikväll, bara att vi ska äta lax. Antecknar ni? Bra =)
Nu orkar jag inte skriva mer. Byebye
 Hihi, gulligt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.

2009-10-09 @ 17:00:30
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Ida

Tackar =)

2009-10-09 @ 17:17:46
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0