Don't play with bitches who knows how to play it better..

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Är skönt som fan, och har även målat naglarna. Nu är det bara håret som ska fönas och sen är det sleepytime! Inte för att jag är trött då men måste försöka sova tidigt så jag orkar skolan imorgon! Höll ju typ på och somna idag när jag var med Emelie. Illa hörrni!

Men men nu säger jag vell godnatt, btw visst var Kissie gullig på bilden? =) HAHAHA... Det där kommer hålla sig i några dagar asså, fan vad jag garvade. Sjukt kul. Men sov så gott göllungar!
 Jag älskar dig soulmate, det är du och jag föralltid!

Kommentarer
Postat av: emelie

alltid :) <3

älskar dig

2009-10-07 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0