Bästa vän.

Gumman, du är personen jag saknar mest av allt just nu. Du är min absolut bästa vän och det har du varit i sju år nu, men varför glider vi isär så himla mycket? Jag hatar det här och jag hatar att vi glider ifrån varandra. Det är inte så det ska vara, jag vill och ska aldrig mista dig som vän. Jag behöver dig mer än någonsin just nu och du får mig att bli stark igen, du får mig att bli glad och du får mig alltid att tro på mig själv när ingen annan gör det. Jag älskar dig Emelie Ulrika Happy Asmundsson, du är min bästa vän och du kommer alltid vara det. Och vi ska fan heller glida isär mer nu, vi sa föralltid och jag tänker hålla det löftet. Tänker du?

Kommentarer
Postat av: emelie

hand i hand livet ut soulmate ! jag älskar dig

2009-10-05 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0