A drop in the ocean

Cha cha bloggen! Haha, har precis kommit hem till papi och ska snart äta... Hann tyvärr inte skriva något imorse för jag vaknade kvart i åtta!! Så fick stressa som en gris, skippade frukosten och lite grejer.... Men kom iaf till skolan runt 9 och jag var så otaggad idag så jag jobbade bara lite matte, känns ju grymt. Duktigt jobbat idiot! Haha driver, jag är bäst ändå. Smack?

Haha förlåt för jag är så oseriös men that's life. Slutade iaf halv 2 men satt kvar med Victor och Anton och chillade galet till halv 3, då mötte jag Joanna och så åkte vi hem till hennes mamma och kollade på tv och hon hämtade alla sina saker. Sen runt 4 åkte vi till hennes pappa och lämnade sakerna och sen chillade vi ute.. Och nu är jag home! Efter jag har ätit ska jag städa.. Farmor och farfar kommer ju imorgon, wihooo.. Klart jag vill träffa dom men jag kommer inte få gå ut på hela helgen så är lite sur.. Eller okej jävligt sur! Men det vet du om pappa så ingen nyhet liksom. Menmen, får försöka se det bästa i det hela... Vilket är.. Öh.. Haha!
Jaja, efter jag har städat klart blir det ett bad, haha har jag berättat att jag är typ badberoende? Älskar iaf att bada.. Gör det typ varje dag, fast hur skönt är det egentligen inte att komma hem från vinterkylan och bara lägga sig ner i ett  varmt skönt bad? Gosh love it.
Men nu ska jag vandra vidare mot köket, maten är klar vilken minut som helst. Hörs later guys!
 Haha älskar dig mongo!

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha sötnos älskar dig också<33

2009-10-08 @ 18:23:52
URL: http://joannabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0